► American spirit.

Thursday, June 15, 2017


Avec le temps qu'on a pour le moment, je crois qu'on peut dire que l'été est en train de s'installer. Et en cette saison, les tenues sont moins prises de tête. Un haut, une jupe ou un short et c'est parti! C'est un peu le cas de ce que je porte dans cet article: un t-shirt au joli logo american spirit, une petite jupe et quelques bijoux. Et il n'en faut pas plus pour aller profiter du beau temps!
 
//
 
With this actual weather, I think summer is nearly there. And at this season, my outfits are quite easy. A top, a skirt or a pair of shorts and that's it! And it's the case for what I wear in this post: an american spirit t-shirt, a skirt and some jewels. And that's enough to enjoy these lovely sunny days!


T-shirt: Zaful*    ||    Skirt: Primark    ||    Shoes: C&A (old)    ||    Hat: Primark    ||    Earrings: Zaful*    ||    Sunglasses: L'Usine à Lunettes*    ||    Choker: DIY    ||    White necklace: Aliexpress    ||    Love necklace: Hema   
 

You Might Also Like

11 sweet words

  1. Hello,

    Super look, j'adore tes accessoires, et surtout tes lunettes, elles sont canons. Ce look te va super bien :)

    XoXo

    ReplyDelete
  2. You looks so stunning! Love your outfit !

    www.ismurfshion.com

    ReplyDelete
  3. Trop cool ce look ! J'adore ton T-shirt et tes lunettes ♡

    ReplyDelete
  4. Such a cool t-shirt and accesories! You look really gorgeous!

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
  5. this outfit is so cool!! and i love your glasses :)
    summer maybe over from where i live in, but living in a tropical country, it feels like it's always summer! haha. have a great weekend dear~

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  6. J'adore ton t-shirt et tes lunettes omg #goal

    http://www.mademoiselleperrier.com/

    ReplyDelete
  7. J'adore ta tenue et surtout j'adore ce genre de jupe boutonnée ! Il m'en faut absolument une.
    Des bisous,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    ReplyDelete
  8. Tu as le chic pour trouver "le détail qui tue" dans chacune de tes tenues ! Très chouette cette jupe boutonnée.

    ReplyDelete
  9. Tellement cool ce look, You rocks !

    http://constancerose.fr

    ReplyDelete
  10. j'ai le même t-shirt que toi mais en robe
    j'aime beaucoup ta tenue
    gros bisous

    ReplyDelete
  11. Soo cute!!! Check my blog and my new post**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete