► Bohemian tale.

Friday, June 26, 2020


Nouveau look, nouvelle coupe de cheveux (hello le petit carré!) mais encore une fois, une tenue bohème un peu hippie. J'ai eu un immense coup de cœur pour cette sublime robe longue et ses jolis motifs fleuris. Et en vrai, elle est tout aussi belle. La matière est légère et super agréable à porter en ce moment. Et puis, je suis tellement amoureuse de cet imprimé. D'ailleurs, j'ai trouvé un kimono avec la même motif (oups)! J'ai hâte qu'il arrive! Bref, cette robe est décidément l'une de mes pièces préférées de la saison!

//

New outfit post, new haircut (hello bob haircut!) but once again, a hippie-boho look! I had a big, big crush for this gorgeous floral maxi dress. It's so pretty. The fabric is soft and so nice to wear currently. And I'm so in love with this print. By the way, I also bought a kimono with this pattern! I can't wait for it to arrive! This dress is definitely one of my favorite pieces of the season!


Dress: SheIn*    ||    Bag: vintage via Etsy    ||    Hat: Primark (old)    ||    Sunglasses: Polette* (old)    ||    Boots: handmade by me    ||    Necklace: Dixi (old)    ||    Long necklace: Hunter Gatherer (old)


Use the code "Q7Denoel15" for -15% on SheIn.


You Might Also Like

0 sweet words