► Haven is a place on earth with you.

Wednesday, February 06, 2013

Cette année, il me reste un peu de sous de ma Noël que je n'ai pas encore dépensé. Il serait temps que je m'en serve et que je me fasse un peu plaisir! Pour m'aider, voici une petite wishlist pastel avec plein de trucs mignons qui me tentent bien. Comme vous pouvez le constater, je suis assez fan des sacs à pois mais pas moyen de me décider sur la couleur (et celles qui me suivent sur Facebook en savent quelque chose cnfr mes nombreuses listes de sacs vous demandant votre avis ;-P ) Un jour, j'arriverai à me décider! 
//
This year, I have a few money of my Christmas which I have not spent yet. It would be time when I use it and when I a little indulge myself! To help me, here is a little pastel wishlist with a lot of cute things which tempt me a lot. As you can see, I am a fan of polka-dot bags but I don't manage to decide on the color (and those who follow me on Facebook know something about it cnfr my numerous lists of bags asking you for your opinion ;-P) One day, I shall manage to decide!  



1. Coral polka-dot satchel: Fleq    -    2. Instax mini: Amazon       -    Camel boots: Topshop    -    4 & 5. "Réveillez la rue" et "Saccage ce carnet" de Keri Smith: Amazon    -    6. Mint satchel: Handbag Haven    -    7. Light blue polka-dot satchel: Satchel UK    -    8. Cream polka-dot satchel: Ebay     -     9. Pink sandals: Topshop    -    10. Pastel watch: Bird on the wire     

You Might Also Like

44 sweet words

  1. Les cartables à pois sont tellement choux ♥ Ca me donne envie d'en trouver dans mes couleurs !

    ReplyDelete
  2. Toutes ces couleurs ça donne envie de printemps <3

    ReplyDelete
  3. Fan des cartables polka dot, super pour le printemps à venir!
    http://jolicassoulet.wordpress.com/

    ReplyDelete
  4. J'adore la montre et le site d'où elle provient !
    Très jolie wishlist, et les cartables polkas j'adore aussi :)
    Bisous xx

    New blog : midnightciity.wordpress.com
    Anciennement YummyPiiie ;)

    ReplyDelete
  5. Les 4 sacs cartables sont tout simplement géniaux et les chaussures camel sont magnifiques!

    ReplyDelete
  6. These are all amazing! Something tells me you'll end up picking a satchell. And you should, they're perfect<3

    blueeyednightowl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Oh lala tu me donnes des envies!!!
    Ta sélection est trop mimi.
    Bises

    ReplyDelete
  8. Je vote pour l'option sac!!! J'ai un gros problème de ce côté là je ne peux pas y résister!!!

    http://beautybubblesinyourlife.blogspot.fr

    ReplyDelete
  9. J'adore les sac cartable <3 (le n°1 est trop choupi) !

    ReplyDelete
  10. Your blog is really lovely now I´m following you sweetie I hope you follow me back!

    xoxo

    http://www.sakuranko.com/

    ReplyDelete
  11. Les sacs cartables st canons !! Les petites chaussures, les montres tp jolies ! Dis dc t'es sérieuse de pas avoir dépenser tt ton argent, je devrai en prendre de la graine :) !!

    ReplyDelete
  12. Magnifique sélection, je craque complètement pour les Satchel couleur pastel avec pois :)

    ReplyDelete
  13. une très jolie liste
    mes coup de coeur sont les cartables
    gros bisous ma belle

    ReplyDelete
  14. I love your blog design ^^. Spring colors are so lovely and you chose really cute accessories.

    ReplyDelete
  15. les couleurs de la montre sont trop sympas !

    ReplyDelete
  16. Such a lovely WishList! I love how springy all of the items are.. That mint bag is perfection. I'm following you now!

    www.simplydaring.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. lovely wishlist :) full of pastels..
    u have such a cute blog :) following u now :)

    ReplyDelete
  18. J'aime tout de ta sélection ! =)

    ReplyDelete
  19. Merci beaucoup ♥ Je vote pour le numéro 1 :D

    ReplyDelete
  20. Le sac beige rose à poid blanc trop beau. Je suis allée sur le site internet le prix est en zl (?????) je ne connais pas cette monnaie c'est quoi? Et çà fait combien en euros?

    ReplyDelete
  21. Jolie wishlist !!! J'adore les chaussures !

    ReplyDelete
  22. I like this post so much: these finds are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a Brighthouse Baubles necklace!!

    ReplyDelete
  23. J'y ai pensé toute à l'heure ! As tu un Leclerc en Belgique? Car il y en a aussi dans cette chaine de magasins :).

    ReplyDelete
  24. Oui, ce vert herbe est plutôt sympas ! :)

    ReplyDelete
  25. J'hésiterais entre le sac rose et bleu pastel ! Je ne sais pas si cela peut t'aider haha et j'aime beaucoup les chaussures marrons que tu proposes, elles sont très jolies !

    ReplyDelete
  26. J'adore ta wishlist et je préfère le sac rose à pois :D Sinon je t'ai tagué sur mon blog, donc ci cela t'intéresse c'est par ici : http://louwlee.blogspot.fr/2013/02/11-things-about-me.html (pas d'obligation :)

    xoxo
    Louwlee. ♥

    ReplyDelete
  27. L'appareil photo et la montre sont juste wahou, les sacs aussi sont três beaux! <3

    ReplyDelete
  28. J'adore tes deux dernières sélection, la montre CASIO est très originale :)

    http://theladymarylogue.blogspot.fr/

    Bisous

    ReplyDelete
  29. La montre *-* Elle est super originale dans ces tons pastel
    Bisous xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oui! Je l'adore! ^^ Je l'ai achetée finalement! Elle est super jolie! :)

      Delete
  30. oOh j'adore le sac cartable le 6 sa couleur pastel donne envie d'être en été ! des bises

    ReplyDelete
  31. Hello, I log on tο уour blog regularlу.
    Youг humorіѕtiс style is wittу,
    κеep up the gοοd work!

    my ωеb blog; rhinoplasty

    ReplyDelete
  32. Write more, thats all I have to say. Literally, it
    seems as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on
    just posting videos to your weblog when you could be giving us
    something informative to read?

    My web page; play jackpot 6000 free

    ReplyDelete
  33. Hi, I'm so energized that I have found this your submit considering the fact that I've been looking for some details about it practically three hrs. You assisted me lots certainly and studying this your content I have located many new and useful information regarding this subject. Thanks for sharing this!

    ReplyDelete
  34. Someboԁу necessагily helρ to mаke severely articleѕ I'd state. This is the very first time I frequented your web page and so far? I amazed with the analysis you made to create this actual publish incredible. Fantastic activity!

    My web site ... nummerupplysningen

    ReplyDelete
  35. Hі thіs іs kindа of off
    topіс but I was wаnting tο
    know if blοgs usе WYЅIWΥG edіtors or
    if you hаvе tο mаnually сoԁe with HTΜL.
    I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Stop by my web blog; nummerupplysningen.se

    ReplyDelete
  36. I've been surfing on-line more than three hours nowadays, but I never discovered any interesting article like yours. It is beautiful price enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made just right content as you did, the net shall be much more useful than ever before.

    Also visit my blog; http://pbjflorida.org/

    ReplyDelete
  37. Hello! Τhis is kinԁ of off tοpic but I nеeԁ some adviсe frοm an eѕtablishеd blog.
    Iѕ it very difficult to ѕet up your oωn blog?
    I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about crеating my own but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? With thanks

    Feel free to visit my web blog - nummerupplysningen.se

    ReplyDelete
  38. I love yοur blog.. very nice соlors &
    theme. Did you make thiѕ websitе youгself or dіd you hire sοmeоne
    to do it for уou? Plz аnswеr back
    as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from. thanks

    Look at my web blog - nummerupplysningen ()

    ReplyDelete
  39. Great website. Plenty of helpful info here.

    I'm sending it to a few buddies ans also sharing in delicious. And obviously, thank you for your effort!

    Feel free to surf to my weblog - jackpot 6000 Jackpot 6000 (youtube.com)

    ReplyDelete